dijous, 19 de juliol del 2012

SOBRE MI

Tractaments Holístics per recuperar i mantindre la salut. Benestar físic, mental i emocional com base d'un bon equilibri corporal.

El meu nom és Jessica i visc a Amposta (Montsià). Vaig començar el meu camí amb el Reiki, vaig continuar amb l'estudi de tota classe de teràpies manuals, tant orientals i occidentals, fins que vaig entrar a caminar pel camí de la Medicina Andina, la roda de sanació Andina, la roda de l'auto-coneixement. Perquè només coneixent-me, veient la meva sombra, treballant les pors, la ràbia i totes aquelles emocions que em paralitzen puc arribar a la sanació. I només si jo estic sana, et podré ajudar a tu amb el teu procés de sanació.

La meva missió a la vida és simplement ajudar els demés a través de la sanació i a través de la comunicació.

Si avui has entrat en aquest bloc, no és pas casualitat... Ja sé que ja ho saps, però t'ho recordo. Et pots posar en contacte amb mi trucant al 699.961.483. Qui sap... Potser és el principi d'un viatge meravellós...

Las tècniques medicinals ancestrals han estat utilitzades durant milers d'anys per homes i dones de Saviesa a la majoria de les cultures antigues.

Com a terapeuta, tinc un extens coneixement de les energies, sabent com interactuen amb el ser humà i l'entorn, i aprenent a utilitzar-les pel Creixement i la Sanació.

En l'actualitat, la majoria de la humanitat ha oblidat la seva connexió amb la Mare Terra i amb el seu propi Poder Personal. La Teràpia Holística es presenta com un dels camins més eficaços per la sanació individual i col·lectiva de cadascun de nosaltres.

Sóc formadora en Naturopatia, Quiromassatge, DLM, Reflexoterapia Podal, Gemotrapia, Massatge amb Canyes de Bambú, Massatge Geotermal, Reiki Usui Tibetà i Medicina Inka. També facilitadora de Reiki Usui Tibetà, sistema natural de sanació. El Reiki com inici d'un camí de creixement personal.

M'he format en xamanisme recorrent la Roda Medicinal Inca, basada en l'estudi de l'antropòleg i psicòleg Alberto Villodo, a l'institut Holón, amb Marga Farró, i a Inti - el arte espiritual, amb David González.

Estic iniciada com a Paqo (Dona Medicina) per Don Humberto Zonco i Doña Bernardina Apaza (Q'eros de Perú), hereus i guardians de la Saviesa Ancestral Inka.


ON ESTIC.

Em podeu trobar a Amposta. Us podeu posar en contacte per demanar informació o cita previa trucant al 699.961.483

Munay!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada